piątek, 17 czerwca 2016

& Nothing is impossible



Dzień dobry

Już za moment wakacje ! Mam nadzieję, że cieszycie się razem ze mną :D
Okres pobytu w gimnazjum upłyną mi zdecydowanie za szybko. Całkiem nie dawno wszyscy staliśmy na rozpoczęciu roku, a tu znów trzeba się żegnać. Podjęcie decyzji o wyborze nowej szkoły od której zależeć ma nasza przyszłość, okazała się być trudniejszą niż mogłoby się wydawać. Nie do końca wiem co chcę i co będę w życiu robić. Kieruję się pasją, i tym co uważam za rozsądne. Wszystko zależy od nas, naszych starań, od tego jakie cele właśnie Ty postawisz sobie w życiu.
 ,,Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia a to gdzie usiądziesz zależy tylko i wyłącznie od ciebie". 
 Każdy z nas ma swoją drogę na szczyt. Z góry postawianą, tą jedyną ścieżkę do przebycia po marzenia. Walczcie o to co dla Was ważne, spełniajcie marzenia bo tak naprawdę nic nie jest nie możliwe. Każdy z nas sobie wmawia, że wiele celów, marzeń do których stara się dążyć, są rzeczami nie możliwymi do osiągnięcia. Bez względu na to co jest twoim celem, nie ważne jest czego nie potrafisz czy ile razy się potkniesz,najważniejsze aby nigdy nie poddać się na starcie.
Na równym terenie wszystko jest proste, ale w górach są piękniejsze widoki. 














  
(spodnie, okulary H&M , body Calvin Klein , kamizelka Vero Moda , torebka BADGLEY MISCHKA )

16 komentarzy:

  1. Ja w Ciebie wierze :) i wiem ze kazda Twoja decyzja bedzie wlasciwa, bo robisz to, co dla Ciebie najlepsze :) Trzymam kciuki za Twoje sukcesy!!! Good Luck :*

    PS. Moze byc Kasia (ciocia) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas strasznie szybko pędzi, a ja niestety z wakacji za bardzo się nie cieszę. Fajne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje zapewne zlecą równie szybko :) Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  3. Niestety albo dla niektórych stety czas mija bardzo szybko i tak naprawdę im starsza jesteś tym szybciej leci czas :/ ten rok szkolny minął tak szybko że dalej nie mogę uwierzyć ze już są wakacje
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dlatego trzeba wykorzystać go w 100% :D

      Usuń
  4. Super stylizacja :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kamizelka ;)

    Zapraszam do mnie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz wyjatkowa urode <3 z calej stylizacji wedlug mnie najabrdziej wyroznia sie kamizelka z fredzlami <3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję :*
      z pewnością zajrzę ;)

      Usuń
  7. Cała stylizacja jest świetna, kamizelka po prostu cudo! <3 :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, tylko jedna rzecz mnie troche dziwi sa te tory w użytku? :) bo wiesz jak działa wc w pociagu :))

    serdecznie pozdrawiam i zapraszam na nowy post! :)
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Bez obaw :D od lat nie są w użytku :P

      Usuń

Spodobał Ci się ten post? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz! To daje ogromną motywację! Serdecznie dziękuję♥