niedziela, 20 grudnia 2015

& Christmas room 

Witam :) Cieszę się że wpadliście :) Dziś na blogu drugi post świąteczny, tym razem jednak związany z wystrojem mojego pokoju. Bardzo niedawno mój malutki pokoik przeszedł wielkie zmiany. Projekt i wizerunek mojego wymarzonego pokoju w głowie siedział mi już od lat, dlatego proces zakupu nastąpił szybciej niż się tego spodziewałam. Marzyłam o pokoju w którym będą białe, eleganckie meble, stonowane, bardzo delikatne dodatki, a przede wszystkim łóżko z mnóstwem poduszek. Doszłam do porozumienia z rodzicami i jeszcze w ten sam dzień pojechaliśmy po mebelki. Jak to już bywa, tato zajął się meblami natomiast ja z mamą wystrojem i dodatkami.


Wszystkie meble kupowane były w Ikei, kolekcja z jakiej chciałam wyposażyć cały pokój nosi tytuł ,,HEMNES". Łóżko wraz z piękną toaletką pochodzą właśnie z tej kolekcji, natomiast szafa i komoda nie. Kiedy zobaczyłam na żywo szafę i komodę dołączoną do zestawu, bardzo się rozczarowałam, ponieważ na zdjęciu prezentowały się znacznie lepiej. Dlatego postawiłam na wybór szafy z tak zwanej kolekcji ,,pax" która była genialnym rozwiązaniem. Polega ona na samodzielnym projektowaniu wnętrza jak i wyglądu zewnętrznego szafy. Komoda (MALM)  oryginalnie powinna być prostą komodą bez uchwytów, jednak chciałam nawiązać całościowo do wszystkich mebli dlatego dodatkowo dokupiliśmy uchwyty, identyczne do tych z kolekcji ,,HEMNES".










To na tyle o świątecznym wystroju mojego małego królestwa, mam nadzieję, że się spodobało :)
Już teraz zapowiadam, że za jakiś czas znów pokażę dekoracje na wiele innych okazji z jak najlepszej strony :)  Do zobaczenia za niedługo :)














8 komentarzy:

  1. Hej. Czy kolor szafy i komody malm nie roznia sie miedzy soba? Bardzo podoba mi sie to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Czy kolor szafy i komody malm nie roznia sie miedzy soba? Bardzo podoba mi sie to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie absolutnie :) są identyczne, wręcz takie same :)

      Usuń
  3. Hej, gdzie kupiłaś uchwyty do szafy i komody? Bo szukam takich w stylu hemnes właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie kupiłaś uchwyty do szafy i komody? Bo szukam takich w stylu hemnes właśnie :)

      Usuń
    2. Uchwyty zakupione również w Ikei :)

      Usuń
  4. Hej. Czy kolor łóżka i komody różnią się?

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz! To daje ogromną motywację! Serdecznie dziękuję♥