piątek, 25 grudnia 2015

& Purpose


Miło mi niezmiernie, że znów mogę Cię przywitać :)
   

 W dzisiejszym poście przedstawiłam wyjątkowe jak dla mnie zdjęcia, które zrobił mój tata. Nigdy nie przypuszczałam, że w grudniu mogłaby mieć miejsce tak piękna pogoda. Korzystając z okazji wyciągnęłam tatę z tłoku świątecznych przygotowań i razem  spędzając świetnie czas udało nam się nawet zrobić coś pożytecznego :D Zapewne jak już wiele osób z mojego towarzystwa zauważyło, uwielbiam kolory ciemne i stonowane, to do nich staram się dobierać wszystkie dodatki począwszy od butów a kończąc na biżuterii. Uwielbiam gdy wszystko do siebie pasuje i tworzy jedną, zasadniczą całość :)












Już na sam koniec chciałabym napisać, że celem mojego bloga jest i mam nadzieję, że jak najdłużej będzie przedstawianie, pokazanie prawdziwej siebie i swoich pomysłów jakie chcę w najbliższym czasie tutaj wnieść. Tak jak każdego roku, pierwszego stycznia  postawcie sobie zarówno jak ja kolejne cele i marzenia, do których będziecie dążyć przez 366 dni, bo wielu trzyma się uparcie raz obranej drogi, lecz tylko nieliczni dążą konsekwentnie do swego celu. ;)



Do zobaczenia :) 


(sweterek H&M ; spodnie H&M ; buty Guess ; ramoneska Sinsay ; zegarek Anne Klein ; kopertówka Versace )



2 komentarze:

Spodobał Ci się ten post? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz! To daje ogromną motywację! Serdecznie dziękuję♥