sobota, 6 lutego 2016

& Photograph




Dość długo mnie tutaj nie było. Mimo ferii zauważyłam, że mam mniej czasu niż w tygodniu kiedy chodzę do szkoły. Ale nareszcie znalazłam chwilę aby zrobić zdjęcia, ponieważ dziś odczułam, że  chyba za tym tęskniłam. Składa się na to, że mamy chyba wiosnę :) Według mnie najpiękniejsza pora roku i jedna z dwóch moich ulubionych. Idealna pogoda na zdjęcia, oby tak już zostało :)Bardzo zwykły zestaw ubrań, klasyczny, nie wystąpiło w tej stylizacji nic nadzwyczajnego, ale na tym właśnie mi zależało. Chciałam przedstawić mniej więcej zestawienie ubrań, w których chodzę na co dzień, zwłaszcza teraz kiedy jest coraz cieplej.
Zapraszam do oglądania :)














                            






Mam nadzieję, że się podobało :) 

(spodnie, sweterek H&M ; kurtka Express ; torba C&A ; buty Nike Air Force 1 Low )

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah u mnie gdyby nie deszcz, to też 100% wiosna ;) Śliczne zdjęcia, a kolor włosów przeprzeprzepiękny!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy! :)
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz! To daje ogromną motywację! Serdecznie dziękuję♥