sobota, 27 lutego 2016

& Show My 



Dzień dobry :)

Jak minęły ferie ? W moim przypadku zleciały nieubłaganie szybko, ale niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Przechodząc do tematu zdjęć, często zdarzało się, że pytano mnie kto wykonuje mi zdjęcia. Prawie wszystkie fotografie na blogu wykonane zostały przez mojego tatę. Każda tak zwana ,,sesja" przynosi nam wiele śmiechu, a co najważniejsze mogę spędzić z tatem czas którego nigdy nie ma za wiele :) Pogoda ciągle nieubłaganie nas zaskakuje. Jednak nawet w pochmurne dni, nie tracę chęci i dlatego właśnie przychodzę dziś z postem :) W dalszym ciągu kontynuuje przedstawianie monotonnych kolorów, z którymi można zdziałać wiele ciekawych stylizacji. Czarne spodnie, kurtka i ciepły wełniany szalik, to jak dla mnie idealny zestaw na chłodne dni.













(buty Converse All Star ; spodnie Stradivarius ; koszulka C&A ; kurtka Atmosphere ; szal Iceland evool pure wool ; torba House)

Do następnego :) 

4 komentarze:

  1. Mi też ferie minęły bardzo szybko, w końcu to, co dobre szybko się kończy...
    Bardzo fajny zestaw, ślicznie wyglądasz! ♥

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że robisz to z tatą :) Świetne zdjęcia, masz przepiękne włosy!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz! To daje ogromną motywację! Serdecznie dziękuję♥