sobota, 26 marca 2016

& Other than everything



Dzień dobry ! Bardzo mi miło, że jesteś :) 

Zauważyłam, że ostatnimi czasy, w każdym poście odnoszę się do wątku związanego z pogodą. W każdy dzień kiedy jest odrobinę cieplej zdaje nam się, że będzie wiosna, jednak w 100%  jeszcze nigdy do nas nie zawitała. Od dzisiejszego posta chciałabym powoli zacząć przemieniać odcienie czerni i szarość w całkowite ich przeciwieństwa. Oczywiście nigdy ich nie skreślę, ale na pewno będę się starała aby nie za często je ubierać :) Dzisiejszy post ,, inny niż wszystko " składa się z rzeczy i kolorów, których rok temu nigdy bym nie włożyła. Ciężko określić do jakiego typu można go przydzielić. Według mnie płaszczyk sprawia, że staję się eleganckim zestawem jednak białe adidasy szybko przełamują to założenie. Pierwszy raz mam na sobie wspólnie ułożone w całość tak jasne ciuchy, mam nadzieję, że i tobie ten zestaw przypadnie do gustu :)














( spodnie, płaszcz H&M ; koszula Reserved ; buty Nike Air Force 1 Low ; plecak Louis Vuitton ; portfel Tommy Hilfiger )

16 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych butach i spodniach! Prześliczne! :3 Miłego dnia I Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalka bardzo ciekawy wstęp oczywiście ze kolekcja przypadła do gustu, tym razem zaoferowalas coś innego odmienność w kolorach-super,brawo następny fajny akcent na Twoim blogu.Powodzenia.Pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!:))
    Zapraszam do nas styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. SLICZNIE WYGLADASZ! WESOLYCH SWIAT ORAZ MOKREGO DYNGUSA! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja!:D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wszystko razem wygląda! :)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz! To daje ogromną motywację! Serdecznie dziękuję♥