sobota, 10 września 2016

& All I have 



Dzień dobry :)

Czas wrócić do rzeczywistości. Po dwu miesięcznej przerwie od szkoły, aktywności na blogu, powracam do obowiązków. Przez wakacje nie pojawił się ani jeden post, ponieważ bardzo intensywnie starałam się zbierać materiały, które w najbliższym czasie z pewnością się tutaj ukażą. Jak już wcześniej wspominałam nadszedł czas w którym zabrakło osoby, która niezmiernie pomagała mi w spełnianiu swoich z góry założonych celów na blogu. Osoby, która bez względu na ogrom obowiązków zawsze znajdowała dla mnie chwilę, a nawet często motywowała do tego aby posty realizować. Z upływem czasu mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu, ale z pewnością jeszcze nie jeden post zostanie wykonany przez mojego fotografa,  krótko mówiąc tatę. :P Przez wakacje dostałam kilka prywatnych wiadomości na mailu, które sprawiły mi ogrom radości pomimo tego, że nie zawierały żadnych nadzwyczajnych treści. Jest mi niezmiernie miło, że ktoś z poza moich znajomych, rodziny regularnie tu zagląda.


Dzisiejszy post jest o bardzo ważnej w moim życiu wartości ~ rodzinie. Początkiem wakacji, dostaliśmy piękny prezent jakim było wykonanie rodzinnej sesji zdjęciowej. Pierwszy raz miałam okazję być fotografowaną w towarzystwie profesjonalnego sprzętu i scenerii nie wspominając o Pani fotograf.  Studio zdjęciowe znajduje się w Złotoryi, przemiła, cudowna Pani fotograf ukrywa się pod nazwą ,, Aparatka fotografie ". Na facebooku znajdziecie ją pod adresem :   https://web.facebook.com/AparatkaFotografia/?fref=ts
Większość ludzi na co dzień nie okazuje miłości od tak na zawołanie. Nie każdy wstaje z uśmiechem na twarzy jak i nie każdy docenia to co ma. A przecież każdy z nas ma przy sobie przynajmniej jedną osobę, której chciał by podziękować po prostu za to,  że jest. Pewne doświadczenie nauczyło mnie szacunku do swoich rodziców i przede wszystkim  tego aby każdy wolny czas wykorzystać wspólnie z nimi na tyle ile jest to możliwe. Człowiek uczy się na błędach i zazwyczaj zaczyna doceniać dopiero wtedy gdy coś w mgnieniu oka traci.


Zapraszam do oglądania efektów naszej rodzinnej pracy razem z Panią ,, Aparatką " 









 




 







My best friends 

3 komentarze:

  1. Natalka- długo oczekiwany i bardzo udany post.Bardzo dojrzałe słowa,slowa dające dużo do myślenia młodym i starszym.Jesteś wyjątkowa. Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda prezet dostaliśmy piękny dziękujemy Justynko 😃. Natusia a ty jesteś niesamowita 😍😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz! To daje ogromną motywację! Serdecznie dziękuję♥