piątek, 11 listopada 2016

& Paradise


Witaj :) Bardzo mi miło, że tutaj jesteś :) 

Podczas coraz chłodniejszych dni, spadających liści pozwoliłam sobie powrócić do wakacyjnych wspomnień. 
W poście,, & Baltic sea " wspominałam, że nie jest to ostatni post wykonany w towarzystwie pięknego polskiego morza. Właśnie teraz nadszedł czas, kiedy przez 3 tygodnie w każdy piątek pojawią się tutaj wakacyjne posty :) 

Podczas tegorocznych wakacji mieliśmy okazję zwiedzić wiele miast położonych u brzegów Bałtyku. Pierwszy post został wykonany w Sopocie, miejscu które w pewien sposób mnie urzekło i sprawiło,  że podobało mi się tam jeszcze bardziej niż za pierwszym razem.
Zapraszam do oglądania :) 
















Do zobaczenia za tydzień ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się ten post? Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz! To daje ogromną motywację! Serdecznie dziękuję♥